سوفی ام درروزهای آخرزندگی ام


به استقبال آینده میروم...روزهای سخت همیشگی نیستند!!!

روزهای سخت دوام نمی آورندولی آدمهای سخت چرا...

سلااااااااااام  دقیقاااااا8روز دیه تاکنکور94موندهههههههههههه هاهاهاهاهاهاههاهااهاگریه

بگریم به حال خودم ...

قیافه ی من قبل کنکورآرامخنده

خدامیدونه بعدکنکورکدومش باشم؟؟؟خجالتی




نظرات شما عزیزان:
مهدی
ساعت18:37---11 خرداد 1391
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی عالی بود

ماريا
ساعت19:38---2 خرداد 1391
سوفي منومسخره كردي من دلم واست تنگ شده بايد بياي
پاسخ:ميدونم منم دلم تنگيده عزيزم حالم زيادتعريفي نداره امشب واسه خنديدن اصلا خوب نيست پاشوتوبيااينجا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 13 خرداد 1394برچسب:,| 20:9 |soufiya&faeze| |


[-Design-]